Clientul a achitat factura însă tranzacția nu apare în lista afiliaților. Ce se întâmplă?
Întrebări Frecvente • Comercial | afiliere | clienți | tranzacțieSunt mai mulți factori care pot influența neprocesarea tranzacțiilor prin programul de afiliere:
- Nu sunt activate cookie-urile în browser;
- Nu s-a accesat link-ul de afiliere în ultimele 90 zile;
- S-a achitat o factură de reînnoire și nu comandă nouă. Afilierea se aplică doar comenzilor noi;
- Comanda a fost efectuată de pe un alt dispozitiv/browser față de cel de pe care a fost accesat link-ul de afiliat;
- Cookie-urile din browser au fost șterse înainte de efectuarea comenzii.
Dacă sunteți sigur că un client a făcut comanda/plata prin intermediul recomandării/link-ului dumneavoastră și ne puteți oferi detalii despre acesta puteți contacta departamentul comercial. Această notificare trebuie să aibă însă loc la scurt timp după efectuarea comenzii/plății pentru a putea investiga situația.