Clientul a achitat factura însă tranzacția nu apare în lista afiliaților. Ce se întâmplă?

Întrebări Frecvente Comercial | afiliere | clienți | tranzacție
Motive pentru care o tranzacție nu a fost înregistrată în comisionul de afiliere.
de Mark DohiVizualizări 57Actualizat acum 1 anPublicat la 25/03/2019

Sunt mai mulți factori care pot influența neprocesarea tranzacțiilor prin programul de afiliere:

- Nu sunt activate cookie-urile în browser;
- Nu s-a accesat link-ul de afiliere în ultimele 90 zile;
- S-a achitat o factură de reînnoire și nu comandă nouă. Afilierea se aplică doar comenzilor noi;
- Comanda a fost efectuată de pe un alt dispozitiv/browser față de cel de pe care a fost accesat link-ul de afiliat;
- Cookie-urile din browser au fost șterse înainte de efectuarea comenzii.

Dacă sunteți sigur că un client a făcut comanda/plata prin intermediul recomandării/link-ului dumneavoastră și ne puteți oferi detalii despre acesta puteți contacta departamentul comercial. Această notificare trebuie să aibă însă loc la scurt timp după efectuarea comenzii/plății pentru a putea investiga situația.

Articole Similare

5
Aveți un program de afiliere? Întrebări Frecvente Comercial | afiliere | program afiliere | contract de publicitate
Afilierea este un sistem implementat de către Hostico, care permite clienților să câștige un comision pe baza afiliaților.
de Andrea ZembaVizualizări 309Actualizat acum 1 anPublicat la 17/07/2018
3
Există costuri ascunse?Întrebări Frecvente Comercial | costuri | facturi | plată
Pentru clienții noștrii este importantă transparența!
de Diana CodreaVizualizări 251Actualizat acum 1 anPublicat la 17/07/2018
2
Cum ne dăm seama dacă un mesaj email este o tentativă de phishing?Întrebări Frecvente General | email | phishing | mail | spam
Acest articol explică modul în care puteți verifica anumite aspecte ale unui mesaj de email de tip PHISHING.
de Robert SztrastyukVizualizări 171Actualizat acum 1 anPublicat la 09/11/2022
1
Cum pot să îmi accesez căsuțele de email ?Întrebări Frecvente Email | email | căsuțe | webmail | outlook | thunderbird
Acest articol va descrie pașii necesari accesării căsutelor de email.
de Sebastian SzlivkaVizualizări 1569Actualizat acum 4 aniPublicat la 04/10/2018
1
Pe factura proformă emisă figurăm pe persoană juridică, de ce pe factura fiscală figurăm ca persoană fizică?Întrebări Frecvente Comercial | persoană fizică | persoană juridică | plată | firmă
Aflați din ce motiv factura proformă emisă este pe persoană juridică, în timp ce factura fiscală figurează pe persoană fizică.
de Mark DohiVizualizări 432Actualizat acum 1 anPublicat la 13/12/2018