Tutoriale Comercial

Administrarea orelor de asistență

Informații generale privind adăugarea și administrarea orelor de asistență

Vizualizări 233Actualizat 1 anPublicat la 15/03/2023de Mark Dohi

Introducere

  • În acest articol parcurgem pașii necesari pentru achiziția orelor de asistență în cadrul serviciilor oferite de Hostico, precum și administrarea acestora.

Pași de urmat

  • Adăugarea orelor de asistență se face direct prin autentificarea în panoul de control Hostico și navigarea în partea de jos a paginii. De aici, veți vedea o fereastră sub numele de Asistență, unde vom accesa butonul Adaugă.
  • Prin executarea comenzii, va fi afișat un meniu care permite selectarea numărului de ore de asistență dorite.

  • După confirmarea procedurii de adăugare ore, o factură proformă va fi generată automat în contul de client, urmând ca după efectuarea tranzacției orele de asistență să fie alocate automat.
  • Tot în pagina în care ne aflăm, există o altă fereastră care contorizează orele de asistență utilizate pentru diferite operațiuni. În interfață, veți vedea că pentru fiecare solicitare în parte va exista un tichet de asistență deschis în cont care va conține informațiile referitoare la procedura taxată, precum și orele de asistență rămase.

Note:

  • Asistența standard va rămâne neschimbată, orele de asistență având ca scop executarea de operațiuni neincluse în asistența standard (acțiuni care pot fi realizate direct de către client (cu sau fără îndrumarea echipei de suport Hostico), însă din diverse motive se solicită efectuarea acestora de către operatorii Hostico).
  • Orele de asistență fac incidență politicii de retur, însă doar cele rămase neutilizate. Orele utilizate pentru solicitări nu pot fi stornate în cazul renunțării asupra lor.
  • Valabilitatea orelor de asistență este nedeterminată.
  • Termenii și condițiile aplicate asupra orelor de asistență regăsiți în pagina Suport / Asistență.

Articole Similare

Setări SSH în WebuzoTutoriale /Webuzo

Setări SSH în panoul Webuzo

20
de Alexandru Rogojan
Vizualizări 350
Actualizat acum 10 zile
Publicat la 12/06/2018
Setarea formularului de contact prin SMTP în WordpressTutoriale /WordPress

Acest articol explică modul în care se instalează și setează un plugin de mail prin SMTP în Wordpress

4
de Cătălin Adrian
Vizualizări 4580
Actualizat acum 6 zile
Publicat la 01/10/2019
Adăugare domeniu în Google Postmaster ToolsTutoriale /Tehnic

Acest articol explică modul în care se realizează înscrierea unui domeniu în Google Postmaster Tools

2
de Cătălin Adrian
Vizualizări 837
Actualizat acum 10 zile
Publicat la 30/05/2019
Utilizare Remote MySQL în panoul cPanelTutoriale /cPanel

Explicarea pașiilor necesari stabilirii unei conexiuni remote cu serverul SQL

2
de Robert Sztrastyuk
Vizualizări 709
Actualizat acum 6 luni
Publicat la 13/06/2018
Google SEO - Core Web VitalsTutoriale /Tehnic

Află totul despre ce îmbunătățiri SEO poți să aduci proiectului tău online pentru anul 2021

2
de Alexandru Jurca
Vizualizări 351
Actualizat acum 10 zile
Publicat la 30/06/2020