Tutoriale • Comercial
Administrarea orelor de asistență
Informații generale privind adăugarea și administrarea orelor de asistență
Vizualizări 233Actualizat 1 anPublicat la 15/03/2023de Mark Dohi
Introducere
- În acest articol parcurgem pașii necesari pentru achiziția orelor de asistență în cadrul serviciilor oferite de Hostico, precum și administrarea acestora.
Pași de urmat
- Adăugarea orelor de asistență se face direct prin autentificarea în panoul de control Hostico și navigarea în partea de jos a paginii. De aici, veți vedea o fereastră sub numele de Asistență, unde vom accesa butonul Adaugă.
- Prin executarea comenzii, va fi afișat un meniu care permite selectarea numărului de ore de asistență dorite.
- După confirmarea procedurii de adăugare ore, o factură proformă va fi generată automat în contul de client, urmând ca după efectuarea tranzacției orele de asistență să fie alocate automat.
- Tot în pagina în care ne aflăm, există o altă fereastră care contorizează orele de asistență utilizate pentru diferite operațiuni. În interfață, veți vedea că pentru fiecare solicitare în parte va exista un tichet de asistență deschis în cont care va conține informațiile referitoare la procedura taxată, precum și orele de asistență rămase.
Note:
- Asistența standard va rămâne neschimbată, orele de asistență având ca scop executarea de operațiuni neincluse în asistența standard (acțiuni care pot fi realizate direct de către client (cu sau fără îndrumarea echipei de suport Hostico), însă din diverse motive se solicită efectuarea acestora de către operatorii Hostico).
- Orele de asistență fac incidență politicii de retur, însă doar cele rămase neutilizate. Orele utilizate pentru solicitări nu pot fi stornate în cazul renunțării asupra lor.
- Valabilitatea orelor de asistență este nedeterminată.
- Termenii și condițiile aplicate asupra orelor de asistență regăsiți în pagina Suport / Asistență.