Funcționalități
Pe lângă studiul, testarea și implementarea periodică a unor noi metode de funcționare, optimizare și securizare a serviciilor de găzduire web pe care le oferim, căutăm și modalități de îmbunătățire a relației cu clienții și ușurarea muncii pe care aceștia trebuie să o depună în relația cu noi.
Prin urmare, în ultima lună am implementat câteva funcționalități noi în sistemul de facturare.
SMS
La solicitarea mai multor clienți am implementat notificarea prin SMS. Activarea acesteia este opțională și poate fi făcută atât din contul de client cât și la crearea contului de client. Notificările SMS vor fi trimise la: generarea facturii proforme de către sistem și nu ca urmare a plasării unei comenzi și eventuala suspendare a contului de găzduire indiferent de motivul suspendării (neplată, abuz, ș.a.m.d.).
Mesajele SMS vor apărea ca fiind trimise de "Hostico" , vă rugăm să nu dați reply acestor SMS-uri deoarece mesajele nu vor ajunge nicăieri fiind un canal de comunicare unidirecțional.
Activarea/dezactivarea notificării prin SMS se poate face din contul de client Hostico la secțiunea "Detaliile mele" bifând/debifând căsuța din dreptul opțiunii SMS.
Autentificare din Mail
Pentru a simplifica autentificarea în cont, vizualizarea, achitarea și descărcarea facturii pentru care se primește notificare sau confirmare de plată, am implementat autentificarea direct din mail-ul recepționat. Făcând click pe numărul proformei/facturii fiscale veți fi autentificați automat în contul de client Hostico, iar factura aferentă va fi afișată.
Clienții care au activat 2FA (Two Factor Authentication) nu vor putea să se autentifice în acest mod, acestora fiindu-le prezentată interfața de autentificare în contul de client.
Link-urile aferente facturilor sunt valabile pe o durată de 7 zile de la recepționarea notificării respectiv confirmării de plată. Ulterior, autentificarea va trebui facută prin introducerea datelor aferente contului de client (utilizator și parolă).
Modificare proformă
Clienții care doresc pot de acum să editeze facturile proforme emise pentru serviciile pe care le au active. În cazul în care se dorește facturarea unui serviciu pe alte date, de exemplu trecerea de pe datele unei persoane fizice pe datele unei persoane juridice sau invers.
Editarea este disponibilă doar pentru facturile proforme, facturile fiscale nemaiputând fi editate.
Opțiunea se află în contul de client în secțiunea "Financiar" făcând click pe factura pentru care se dorește modificarea.