Serviciile și tehnologiile Hostico pe care le punem la dispoziția clienților noștri sunt actualizate constant pentru a îmbunătății experiența generală de utilizare. În continuare, vă invităm să parcurgeți ultimele noutăți din cadrul companiei, precum și schimbările realizate la nivelul politicii comerciale cPanel și Plesk.
Procesator de plăți online
La sfârșitul lunii aprilie a anului 2022, am anunțat mutarea conturilor bancare către Banca Transilvania, precum și deschiderea unui cont în USD pentru clienții care doresc să achite facturile cu dolarul american.
Procesul de tranziție a decurs excelent, iar feedback-ul recepționat în urma schimbării a fost unul pozitiv. Drept urmare, am luat decizia centralizării serviciilor de plată cu cardul, tot în cadrul BT.
Conversia către noul procesator se va realiza la data de 06/04/2023 și implementează două noi funcții:
- Un portal de plată în USD pentru toți clienții care accesează varianta Hostico.com, respectiv care au setat în cont moneda USD
- Un nou sistem de administrare a cardurilor care permite adăugarea și administrarea a mai multor carduri
Adăugarea cardurilor va facilita semnificativ procesul de plată al facturilor, datele odată ce au fost salvate în cont, nu vor mai trebui recompletate pentru tranzacțiile viitoare.
În calitate de furnizor de servicii, Hostico nu va stoca datele "sensibile" aferente cardurilor inserate în platformă, acest proces fiind realizat integral de către procesatorul de plăți.
Odată cu implementarea administrării cardurilor, clienții care au recurență activată la nivelul unui serviciu înainte de data 06/04/2023, vor trebui să-și actualizeze datele cardurilor utilizate pentru plată recurentă. Persoanele în cauză vor fi contactate de către echipa de suport Hostico pentru asigurarea continuității recurenței pe noul sistem implementat.
Schimbarea procesatorului de carduri nu va aduce modificări majore în ceea ce privește procesul de efectuare a tranzacțiilor din contul de client, iar interfața cu care v-ați familiarizat până acum rămâne neschimbată. Recomandăm consultarea articolelor Administrarea cardurilor si Administrarea plății recurente pentru aprofundarea informațiilor.
Ore de asistență
Pentru noi, sistemul de asistență reprezintă una dintre pietrele de temelie în relația cu clienții. Bazat pe acest lucru, dorim să lărgim orizonturile serviciilor oferite. Drept urmare, am conceput un nou sistem pe partea de client în care deținătorii pachetelor de găzduire pot opta pentru achiziționarea de ore de asistență în vederea efectuării de operațiuni neincluse în asistența standard.
Contorizarea orelor de asistență la nivelul solicitărilor va fi realizată în baza timpului alocat soluționării problemei de către operatorul tehnic Hostico. Administrarea generală asupra operațiunilor realizate, precum și situația generală a orelor rămase, vor putea fi urmărite din interfața grafică regasită în contul de client.
Orele de asistență vor putea fi utilizate atât de către administratorul contului principal, cât și de eventualele subconturi tehnice care au fost aprobate pentru acest tip de operațiuni.
Asistența standard va rămâne în continuare gratuită la achiziționarea oricărui pachet de găzduire administrat de către Hostico.
Mai multe informații legate de orele de asistență, precum și explicații detaliate privind interfața de contorizare a orelor, găsiți în articolul Ore de asistență.
Actualizări tarifare cPanel & Plesk
Începând cu data de 01/01/2023, furnizorul de licențe cPanel (deținător și al brandului Plesk) a majorat tarifele practicate pentru toate tipurile de licențe cPanel (WHM) și Plesk.
Ca și în cazul scumpirilor anterioare, am decis să venim în întâmpinarea clienților noștri, astfel, în primele luni majorările de cost au fost suportate integral de către Hostico. Cu toate acestea, în urma acestor modificări, suntem nevoiți să ajustăm prețurile licențelor pentru a reflecta aceste schimbări. Astfel, începând cu data de 23/03/2023, licențele cPanel si Plesk vor avea următoarea structură tarifară:
*Prețurile din tabel sunt calculate pentru perioade de facturare lunare și nu includ TVA-ul aplicabil de 19%.
Scumpirea costului de achiziție al licențelor nu va afecta tariful de bază al pachetelor de găzduire partajate, diferența de preț fiind în continuare suportată de noi.
În cadrul pachetelor de găzduire VPS / Reseller, care au fost activate înainte de data de 23/03/2023, noul tarif va fi aplicat abia din data de 01/05/2023.
În cadrul pachetelor de găzduire Reseller, noul preț se va reflecta doar asupra conturilor suplimentare (peste cele 10 oferite predefinit).
Înțelegem impactul financiar pe care aceste scumpiri îl au asupra serviciilor contractate, însă din păcate nu putem influența deciziile furnizorului terț. Dorim să vă asigurăm că suntem angajați în a vă oferi servicii de calitate și fiabile și suntem dedicați în a face tot posibilul pentru a menține prețurile noastre competitive.