Întrebări Frecvente Plati

Am achitat, de ce apare factura neachitată?

Statusul facturii proforme depinde de mai mulți factori.

11
Vizualizări 807Actualizat 9 zilePublicat la 17/07/2018de Mark Dohi

Plățile sunt procesate manual de către departamentul comercial în ordinea recepționării acestora. În cazul unui flux ridicat de plăți sau al unor complicații privind plata, pot apărea întârzieri între efectuarea plății de către client și emiterea facturii fiscale, respectiv activarea sau reînnoirea serviciilor. Cu toate acestea, în majoritatea cazurilor, factura fiscală este emisă în câteva minute de la recepționarea plății.

Important: În ultima zi sau ultimele zile ale lunii, facturile pentru plățile efectuate prin card vor fi emise doar în prima zi lucrătoare din luna următoare. Deși factura va apărea cu statusul NEACHITATĂ în acest interval, serviciile comandate sau reînnoite vor fi procesate conform solicitării. Această întârziere este determinată de motive contabile, iar ulterior, pe suma recepționată, se va emite factura fiscală finală. Pentru detalii privind structura facturii, puteți consulta acest tutorial.

În cazul plăților prin transfer bancar, vă recomandăm să trimiteți dovada de plată la adresa comercial@hostico.ro dacă doriți activarea sau prelungirea serviciilor în avans. Factura fiscală va fi emisă doar după recepționarea sumei în contul bancar al Hostico. Procesarea tranzacțiilor bancare poate dura între 2 și 24 de ore pentru transferurile interne, iar în cazul tranzacțiilor din străinătate, durata poate ajunge la 48-72 de ore, în funcție de banca emitentă.

Articole Similare

Cum pot modifica deținătorul unui domeniu .ro?Întrebări Frecvente /Domenii

În unele cazuri este nevoie de o modificare la nivel de date pentru un anumit domeniu. Acest articol prezintă procedura completă prin care se poate realiza acest lucru.

60
de Mark Dohi
Vizualizări 4471
Actualizat acum 10 zile
Publicat la 04/07/2018
8
de Mark Dohi
Vizualizări 19580
Actualizat acum 9 luni
Publicat la 11/11/2020
Există costuri ascunse?Întrebări Frecvente /Comercial

Pentru clienții noștrii este importantă transparența!

5
de Mark Dohi
Vizualizări 309
Actualizat acum 7 luni
Publicat la 17/07/2018
Cât timp durează activarea serviciului comandat?Întrebări Frecvente /Comercial

În mileniul vitezei, toate acțiunile pe care le executăm trebuie să fie finalizate în cel mai scurt timp posibil!

3
de Andrea Zemba
Vizualizări 840
Actualizat acum 1 an
Publicat la 25/07/2018
Găzduirea a fost suspendată, am pierdut datele?Întrebări Frecvente /General

Descoperiți în pasajul de mai jos dacă după suspendarea găzduirii datele sunt pierdute.

2
de Mark Dohi
Vizualizări 340
Actualizat acum 5 luni
Publicat la 27/07/2018