Am achitat, de ce apare factura neachitată?
Statusul facturii proforme depinde de mai mulți factori.
Plățile sunt procesate manual de către departamentul comercial în ordinea recepționării acestora. În cazul unui flux ridicat de plăți sau al unor complicații privind plata, pot apărea întârzieri între efectuarea plății de către client și emiterea facturii fiscale, respectiv activarea sau reînnoirea serviciilor. Cu toate acestea, în majoritatea cazurilor, factura fiscală este emisă în câteva minute de la recepționarea plății.
Important: În ultima zi sau ultimele zile ale lunii, facturile pentru plățile efectuate prin card vor fi emise doar în prima zi lucrătoare din luna următoare. Deși factura va apărea cu statusul NEACHITATĂ în acest interval, serviciile comandate sau reînnoite vor fi procesate conform solicitării. Această întârziere este determinată de motive contabile, iar ulterior, pe suma recepționată, se va emite factura fiscală finală. Pentru detalii privind structura facturii, puteți consulta acest tutorial.
În cazul plăților prin transfer bancar, vă recomandăm să trimiteți dovada de plată la adresa comercial@hostico.ro dacă doriți activarea sau prelungirea serviciilor în avans. Factura fiscală va fi emisă doar după recepționarea sumei în contul bancar al Hostico. Procesarea tranzacțiilor bancare poate dura între 2 și 24 de ore pentru transferurile interne, iar în cazul tranzacțiilor din străinătate, durata poate ajunge la 48-72 de ore, în funcție de banca emitentă.