Întrebări Frecvente

Răsfoiește printre +700 de articole de documentație Hostico

FAQs / cPanel
Vizualizări 436
Actualizat acum 6 ani

AWStats nu afișează statistici dacă contul este activ de mai puțin de 24 de ore. Așteptați o zi și verificați din nou; contactați suportul tehnic dacă problema persistă.

Vizualizări 697
Actualizat acum 1 an

Etapele prezentate în acest articol descriu procedura prin care se poate accesa cPanel al unui domeniu addon sau domeniu de completare

Vizualizări 663
Actualizat acum 6 ani

Descoperiți în pasajul de mai jos din ce cauză se afisează eroarea A DNS entry for the domain NUME_DOMENIU already exists.

Vizualizări 423
Actualizat acum 5 ani

Subdomeniile sunt necesare pentru funcționarea domeniilor addon în cPanel. Află de ce nu trebuie șterse aceste subdomenii.

Vizualizări 446
Actualizat acum 6 ani

Aflați din acest articol dacă puteți să aveți mai mulți utilizatori cu parole diferite pentru logarea în cPanel

Vizualizări 4,238
Actualizat acum 1 an

Află cum să accesezi cPanel: prin link-uri directe sau IP-ul contului, în funcție de setările nameserver-elor.

Vizualizări 462
Actualizat acum 9 luni

Descoperiți din ce motiv cPanel nu vă actualizează spațiul ocupat pe găzduire, după stergerea fișierelor sau al email-urilor, și ce se poate face în această privintă

Vizualizări 805
Actualizat acum 1 an

Resetează-ți contul cPanel trimițând un email la tehnic@hostico.ro. Atenție: toate informațiile vor fi șterse și contul va reveni la starea inițială.

Vizualizări 652
Actualizat acum 9 luni

Află cum să adaugi un subdomeniu de tip wildcard în cPanel pentru a redirecționa toate subdomeniile inexistente către un folder specific.