Întrebări Frecvente
Răsfoiește printre +700 de articole de documentație Hostico
Află principalele cauze pentru care website-ul tău nu funcționează corect și cum să rezolvi rapid aceste probleme.
Descoperă de ce asistența scrisă (livechat, tichete) este preferată apelurilor telefonice pentru suport tehnic. Hostico oferă soluții rapide și documentate, disponibile 24/7.
Acest articol explică modul în care puteți verifica anumite aspecte ale unui mesaj de email de tip PHISHING.
Procedura de migrare poate fi una complexă. Acest articol vă oferă toate informațiile de care aveți nevoie.
În acest articol vă vom oferi câteva sfaturi care ar trebui să le urmeze pentru a fi cât mai ferit de atacatori.
ModSecurity este un firewall pentru aplicații web care protejează site-urile împotriva amenințărilor precum injecțiile SQL, codurile malițioase și preluarea de sesiuni.
Găzduirea web este spațiul virtual unde sunt stocate fișierele și sursa website-ului, precum și email-urile asociate. Aflați mai multe despre importanța sa!
Lățimea de bandă este capacitatea rețelei de a transmite date pe internet într-un interval de timp, influențând traficul lunar al conturilor de găzduire web.
Este necesară monitorizarea suplimentară a serviciilor de găzduire? Află cum Hostico asigură suport tehnic 24/7 și ce riscuri implică sistemele externe.
Oferim asistență remote prin TeamViewer doar în situații extreme, la inițiativa echipei Hostico. Contactați-ne pentru mai multe informații.
Află cum poți salva conversația din suportul LiveChat Hostico printr-o simplă solicitare către tehnicianul de suport.
Oferim panoul de control Plesk, ideal pentru gestionarea simplă a site-urilor și email-urilor. Aflați mai multe despre interfața Power User View și funcționalitățile sale.