Tutoriale • Commercial
Adăugarea unui contact secundar (Subcontact)
Adăugați un contact secundar în contul de client Hostico urmând pașii simpli. Asigurați-vă că aveți un cont existent și activați drepturile necesare.
18
Vizualizări 1464Actualizat 8 luniPublicat la 08/07/2017de Mark Dohi
Introducere
- Procedura de adăugare a unui contact secundar în contul de client.
Cerințe
- Un cont de client Hostico existent.
Pași
- După autentificarea în contul de client va trebui să accesați rubrica Utilizator, din partea stângă a paginii.
- Va fi afişată o nouă pagină unde, în partea de jos, se va regăsi secțiunea Contacte asociate, împreună cu opțiunea de adăugare a unui contact nou.
- Dacă doriţi ca acest contact să aibă drepturi de autentificare sau modificare asupra contului de client Hostico trebuie să bifaţi căsuţa cu activarea facilităţilor de cont secundar.
- Pentru tipul de notificări pe care le va primi contactul secundar pe mail va trebui să bifaţi căsuțele aferente:
- La finalizarea setărilor pentru ca acestea să fie salvate şi contactul secundar adăugat apăsați pe