Întrebări FrecventeCommercial

Cum pot adăuga un contact secundar?

Află cum să adaugi un contact secundar în contul tău de client urmând pașii din tutorialul dedicat. Simplu și eficient!

Vizualizări 523Actualizat 3 aniPublicat la 28/03/2019de Ana Rednic

Adăugarea unui contact secundar se poate realiza prin intermediul contului de client.

Pentru a adăuga un contact secundar puteți urma pașii descriși în tutorialul: Adăugarea unui contact secundar (Subcontact).

Articole Similare

Ce înseamnă IPV4 și IPV6 și care este diferența între ele?Întrebări Frecvente /Dev

IPv4 și IPv6 sunt protocoale de identificare a dispozitivelor în rețele. IPv4, cu 32 de biți, se confruntă cu epuizarea adreselor, iar IPv6, cu 128 de biți, oferă mult mai multe opțiuni.

32
de Sebastian Szlivka
Vizualizări 18604
Actualizat acum 14 zile
Publicat la 24/04/2019
Care sunt nameservere-le Hostico?Întrebări Frecvente /Random

Descoperiți nameserverele Hostico pentru pachetele de găzduire Start, Business, Reseller și VPS. Aflati cum să le setați și timpul de propagare.

28
de Sebastian Szlivka
Vizualizări 4997
Actualizat acum 1 an
Publicat la 11/07/2018
Realizați site-uri web?Întrebări Frecvente /Random

Oferim o aplicație de construire site-uri web, dar nu servicii de web design. Contactați o companie de dezvoltare web pentru nevoi specifice.

13
de Andrea Zemba
Vizualizări 1543
Actualizat acum 3 ani
Publicat la 25/07/2018
Ce este plata recurentă?Întrebări Frecvente /Commercial

Plata recurentă permite debitarea automată a cardului pentru prelungirea serviciilor, simplificând gestionarea facturilor și primirea acestora prin email.

11
de Mark Dohi
Vizualizări 21829
Actualizat acum 1 an
Publicat la 11/11/2020
Doresc să transfer un serviciu din contul meu către un alt client, cum procedez?Întrebări Frecvente /Commercial

În acest articol vă vom explica pașii care trebuie urmați pentru a transfera un serviciu dintr-un cont de client în altul.

11
de Mark Dohi
Vizualizări 1653
Actualizat acum 1 an
Publicat la 17/07/2018